Merhaba 14 günlük bebeğim ikş gündür kakasını yapmadan önce aşırı ağlıyor onun dışında hiç bir sorun yok uyuyoe emiyor külo alımı nırmal ama kaka öncesi ayaklarını çekiyor cok zorlanıyor acaba gaz ilacı başlasam mı ? Doltor kontrolune 15 gün var beklemekde istemiyorum aşırı sancılanıyor. Oğlumda sablimplex ve biogaia kullanmıştık ikiside cok iyi geliyordu o da aymı böyle zorlanırdı gaz damlasından sonra yapardı. Ama şimdi doltor demeden kulllanıp kullanamamak arasında kaldım