atakuss Klamoks ventolin ve cortair kullanıyoruz 43 günlük bebeğim. Güzel beslenmiyo neredeyse hiç emmiyor, sağıyorum biberonla vermeye çalışıyorum içmiyor kaşıkla veriyorum içmiyor. Hastaneye gideceğiz bugün ama ilaçlardan dolayı böyle olabilir mi?
Eailesi4 atakuss hasta mı hasta olduğu için iştahsız olabilir ama daha çok küçük muhakkak hastaneye gitmelisiniz
2boymommy atakuss hasta oldugundan icmiyordur bogazi agriyordur büyük ihtimal.. burnunu sIk sIk temizleyin. Cok gecmis olsun 🌸