Deletedmom0333 kahramanbebek-14 ben geri babynin kullanıyorum organik elmali ve elmalı muzlusunu bu ay sonuna kadar kullanacagim
Salmanc kahramanbebek-14 ben hipp in tüm kaşık mamalarını kullanıyorum kendiniz yapsanız yazmıştı birisi yulaflı elmalısı mesela kendiniz yapmış kadar organik içeriği alenen yazıyor uğraşmayın yapmakla
Ravza18 kahramanbebek-14 canım ben bir kere hippin sütlacını alıp yedirmiştim yedi de bebeğim ama daha sonra sağlık ocağındaki hemşire hazır gıdalar otizmi tetikliyor diyince korktum daha almadım
Ravza18 kahramanbebek-14 sonuçta bozulmaması için onun içine katkı maddesi konuluyor bu da tedirgin etti beni açıkcası
Guldas Kaşık mamaları ek gıda yerine geçiyor 6 aydan sonra verin. Önce verince fena kabızlık yapıyor.