Hanımlar bir şey soracağım lütfen bu konuda bana yardımcı olmanızı istiyorum.Kızımı 26 aylıkken bize büyüklerden öğretilen! şekilde bi anda emzirmekten bıraktım.ç pul veri memenin üstüne koyarak orada bir yara olduğunu artık emzirmemesi gerektiğini söyleyerek yavrumu emzirmekten alıkoydum.o düşkün biriydi. O istedikçe memedeki pul biberi gösterip yarının geçmediğini emziremeyeceğini söyledim. Aradan 4.5 ay geçti. Kızımda şunu hözlemledim. İçinde bi yaraymış gibi bi başkasının göğsüne kafasını yaslayıp o an o kişiye aşırı sevgiyle bağlanıyor. Bir süre kafasını kaldırmak istemiyor. Bu o kadar zoruma gitti ki. Nasıl bir yara bıraktım diye çok çok üzülüyorum hatta kahroluyorum. Lütfen bunu nasıl telafi edebilirim nasıl o yoksunluğu doldurabilirim diye bana akıl verin lütfen. Yazarken bile ağlayarak yazdım.😞😞😞😞😞😞😞