6 ay 17 günlüğüz, 3 haftadır ek gıdaya baslamıstık cook güzel gidiyordu verdiğim tüm sebze meyveleri istahla yedi bittiğinde hep ağladı. Son günlerde ağlamasın diye biraz daha fazla veriyordum çünkü çok yemek istiyordu ondan mıdır bilmiyorum kabız oldu 😓 iki gündür çok ıkınıyor dün bir hurma ve yarım elma haşlayıp yedirdim fayda etmedi hatta şimdi daha kabız yaptı. Ne yapabilirim gecmesi için? 🥺