ssydaa Merhaba bebeğim 44 günlük. Bugün çok ciddi gaz sorunu yaşadık. Kimyon tohumu çayı içtim ona iyi geldi gibi ama ayrıntılı bilgisi olan var mı ne kadar kullanılabiliyor hergğn bir tane içmek normal mi?
mrymkrm ssydaa merhaba ben kimyon rezene anason üçünü karıştırıp sabah aksam içiyorum 1 bardak hiç sıkıntı yaşamadım ablalarım da o şekilde kullanmıştı bebeğe bayağı faydası okuyor
1cocuksevdasi ssydaa kimyon cayinin tadı bi banamı kötü geliyor ya toz olarak yaptım ben 2 çay kaşığı zor içtim döktüm komple bardağı şeker de attım birde berbat bişeydi
mrymkrm surfermom aktardan tohum şeklinde alıyorum hepsini 1 bardak suyu kaynatıp 1er tatlı kaşığı hepsinden atıyorum demlenince içiyorum. Birde ben tanelerini de yiyorum yiyebildigim kadar atmiyorum hepsini
Asyasemin2013 Bizde kimyon rezene ve anason çayı içerek atlattık gaz sancılarını. Tadı en kötü olan kimyon evet. Ama tohum olandan kullanın toz olan mide bulandırır