Fundaybars16 Oğlum el ayak hastalığı oldu . 18 aylık . Ellerinde dudak kenarlarında poposubda isilik şeklinde ve kabarık su toplamış gibi . Böyle bir durum yasayaniz oldumu. Neler yaptınız nasıl geçti ve süreç nasıldı . Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏😔