tuuugc 10 gündür yaşadığım şey bu vallahi ben de yıldım şuan 69 günlük 2 aylık olduğundan beri böyle anlattığın gibi bi amuda kalkıp meme vermediğim kaldı uyusun diye 🙄 meme reddi mi bilmiyorum ama okuduğuma göre 2. Ay atağıymış sanırım çabuk uyuyan bebeğim 1 ile 3 saat uğraştırıp öyle uyuyor ama zor şartlarda uyuyor ne beşikte ne ana kucağında dik tutulunca falan uyuyor şaka gibi bir de uyusa da 15-20 dk sonra uyanıyor çok uykuda kalmıyor 🥹 uyurken çok güzel emiyor sadece ağlama krizi geldiğinde memede sussun diye meme verdiğimde emmiyor benimki memede o zaman daha çok ağlıyor yeni okuduklarıma göre zaten ağlayan bebeği sussun diye emzirmemek lazımmış başka yollarla gezdirerek mesela sakinleştirip öyle meme vermek gerekiyormuş 😇