Merhaba arkadaşlar, kızım 7.5 aylık. 1 aylıkken kolik olduğundan dolayı ayağımda sallayarak uyutmaya başladım hala da öyle devam ediyordum . Geçenlerde gündüz oyun oynarken bize bakarak kafasını sağa sola sallamaya gülmeye başladı kızım. Bende onu taklit ettim aynısını yaptım ben durunca o tekrar yapmaya başladı ben bunu oyun olarak düşündüm. Eşim de sen çocuğu sallayarak uyuttugun için o şekilde yapıyor dedi. Sallamayi bırak dedi. Öyle saatlerce de sallamak 10 dakikayı geçmez normalde. Bende kendi kendime vicdan azabı çektim. 3-4 gündür sallamadan uyutuyordum. Geceleri emerken uyuyakaliyor hemen yerine yatırıyordum. Yada uyandığında ağzına emziğini veriyordum pış pış yapıyordum uyuyordu. Bu gece uyandı 1.5-2 saate yakın uyutamadim dikkatini ve uykusunu iyice dağıttı bende ayağımda sallamaya aldım 3 dk salladim uyudu beşiğine koydum. Biraz durdu birkac kere orda kafasını salladi kendi kendine ve uyuyakaldi.Aslında sallamayi bırakmamin bır nedeni de 2 haftaya yakındır geceleri uyuyordu alıp yerine koyunca uyaniyordu tekrar alıp salliyordum tekrar yerine koyunca tekrar uyaniyordu filan bunu birkaç kez yaşıyorduk sürekli sallanmak istiyor diye düşündüm. Sizden tavsiye istiyorum şimdi. Sallamaya devam etmeli miyim sallamanin bu şekilde cocuguma zararı olur mu tepkilerine bakarsak yoksa yakında işe baslicam bunu göze alarak da geceleri uykusuz kalacağımı bilsem bile belli bir süre sonra düzene girer mi sallamadan devam etmeli miyim.