rukenasaf35 Aptamil kullanıyoruz aptamil kullanıp başka mamaya geçip bebeğim gerçekten kilo aldı dediğiniz bir mama var mı kızlar ??
Seftaliannesi rukenasaf35 hipp 2220 kg doğan çocuğum şuan 6543 kg üçüncü ayında her ay 1 kgdan fazla aldı hipp sayesinde
Momalpa rukenasaf35 herkes sma optipro kilo aldırdığını söylüyor bende aptamil veriyorum normal kilosu
busraaan0 Seftaliannesi bende hipp combiotic kullandım bebeğim çok sevdi ama çok kaka yapıyordu siz normal hipp mi kullanıyorsunuz kakasi nasil günde kaç kez
aleyy52 Başından beri öneri üzerine Evolvia kullanıyorum hep içerik açısından hem gaz açısından hiçbir sorunu yok tavsiye ederim bebeğim 3 ay 20 günlük 8 kilo 🙂
zk1611 aleyy52 maşallah sadece mama mı yoksa anne sütüde alıyor mu acaba ben sma comfort kullanıyorum ama sanki çok almadı gibi anne sütüde alıyo
aleyy52 zk1611 maalesef 3 ay emdi oda zorla asla emmek istemedi başından beri o yüzden mama takviyesi vardı hep ama 1 aydır sadece mama maalesef
zk1611 Momalpa önceden onu kullanıyodum gaz sorunu olunca comforta geçtim evet ilk ay baya aldırdı kilo