Merhaba anneler bebeğim 11 aylik otururken yüz üstü düştü azında emziği vardı..kucağıma aldıgimda azindan kan geliyodu hemen agzini yikadim kani durdurdum..ancak usteki disleri sallaniyo bisey olurmu disleri düşermi yoksa otururmu yerine lutfen cevaplarinizi bekliyorum cok moralim bozuldu simdiden tesekkurler