kikiroz21 1,5 aylık bebeğimin gaz problemi var. Sab simplex denedim sancısı arttı pek memnun kalamadım. Nurse harvey’s denemek istiyorum ama colex şurup ve gaz damlası arasında kaldım. Bunların farkı ne hangisini kullanmam gerekiyor?
gunesmom2 kikiroz21 ben direk gaz damlasını kullandım şurubu denemedim ama hemen çözdü sorunumuzu bence gaz damlası
eli923_ kikiroz21 aslında ikiside iyi ikizlerim var erkeğime şurubu iyi geldi kolik bi bebek olarak kızıma damlası iyi geldi kabızlığı da vardı kızımın damla iyi geldi kabızlığı oda çözdü her bebeğin yapısı farklı benim kullanmadığım gaz damlası kalmamıştı