Bebeğim 1 ay 8 günlük doğduktan 10 gün sonra gaz sorunumuz geceleri ise uyku problemimiz başladı her gece kaka yapmadan uyursa aşırı huzursuz oluyor, sürekli ıkınıyor günde max 3 kere kaka yapıyor ama sürekli ıkınıyor aynı problemi yaşayan var mı? varsa çözüm için önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏