Ahhhh benim onun kulaklarını yerimmmmm yeeer. Yapisaldir belki dr danışın tabi. Bu saatte buraya attiginiza göre çok kafaya takmış siniz demek ki ama bence onemsencek bişi değil yavvyumunda kulak şekli böyle demk ki. Benimkinde ayak parmağı baş parmagla orta parmak arasındaki havada gibi. Acip açıp opuyoz bu ne giz böyle diye.