Selam sevgili anneler oğlumu 4 gundyr tuvalet alışkanlığı kazandırmak için çabalıyorum aslında çok zor gitmiyie gündüz güzel ama gece uykusunda çok kaçırıyor aslında kaldirmiyordum gece kaldırınca çok ağlıyor oturmuyor tuvalete uykus ersemi çok huysuzlaniyor falan sonra 1 saat ağlaması devam ediyor kaldkrmayinca da illa ki bir iki kere isliyor altını yatmadan çişini yaptırıyorum aslında ama gün içersinde xok su ictigi için gece mutlaka cisi geliyor bence nasıl bir yol izlmeme lazım kaldirmalimiyim illa ki yada kaldirmasan alışır mi bir saatten sonra tecrübelerinizi paylasirsaniz sevirim