lina_nurdan canım 2 yaşa kadar emzirmek tavsiye ediliyor ama 20 ay da az bir süre değil. Burda her annenin farklı bir yorumu olacak. Ben sadece merak ettim bebeğinize bunu söylediğinizde anlayıp yapmamazlık yapmıyor mu? İnatlaşmadan güzelce söyleseniz? Benim kızım da 20 aylık. Normalde sinirlenince kendini bile ısırır ama memeyi ısırmıyor. Anlattım kızdım. Isırır gibi yapsa bile bakıp gülüp bırakıyor.