Kbraunvr benim bu dişim ölüydü, uzun zamandır çektirmemek için direniyorum yandaki dişlere de zarar veriyor bu haliyle. Ara ara ağrısı artıyor beni yıpratıyor baya, gitmişken bi yerden başlamak gerek diye düşündüm dişimin çekilmesi sanki 1 organım eksilecekmiş gibi üzüyor.