aselmina28 bizde de aynı bahsettiğiniz gibiydi durum, sürekli burnunu açıyordum, bişey de gelmiyordu oysaki ama hep bir burnunun hırıltısı vardı, doktora dedim geniz eti olabilir mi kulak burun boğaza götürmeli miyim falan, doktor dedi hayır çok normal çok yumuşak dokuları büyüdükçe toparlanacak, eğer 1 yaşından sonra şikayetler azalmaz horlamalar devam ederse bu çocukta geniz etinden şüphelenilebilir, şuan için böyle bir durum yok dedi. Gerçekten de öyle oldu, şuan 4 aylığız ve o hırıltı durumu tamamen ortadan kalktı 😊