İyi geceler kızlar. 1,5 aylık bebeğimde doğduğundan beri inanılmaz bağırsak gazı var. Bazı günler sadece 4-5 saat uyuyor düşünün. Bio gaia kullanıyodum doktor sab simplex verdi bunu da kullan dedi. Ama sanki verince karnı gurul gurul oluyor daha beter sancı çekiyor. Bunları aynı anda vermemden kaynaklı olabilir mi? Yoksa bu damlalar bazı çocuklara yaramadığı için mi böyle oluyor?