Kızlar önce salgın sonra kansızlık derken iyi bir hastalık atlattim. Ama bu süreçte kızımla hiç ilgilenemedim. Çünkü hep yatmak ve kalkmamak istiyordum. Sürekli baş dönmesi halsizlik hastaneye git gel derken çok ihmal ettimm. Şimdiyse iyiyim çok şükür. Ama bu seferde kızımla gündüz ilgilenir miyim. Yapabilir miyim endişesi başladı. Off kendimi çok kötü hissediyorum ya