Dfncgdm2022 znmte1 benım kullandıgım damla farklıydı ben 2 damla damlatıp verıyordım cNım sana solemedılermı ne kadar oldıgınj
miray_85 Damla olarak vericekseniz 3 olacak şekilde olmalı , diğeriyle vericekseniz 1 fıs şeklinde biz o şekilde kullanıyoruz