zeynepcan1 Bebeğim iki gündür tv seyrederken mutlu olduğunu hissetim ama tedirginim doğrumu otizmde sebep oluyormus bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
mom0989 zeynepcan1 ben de izletmiyorum ancak kuzenlerim sağolsun telefondan nilıya açıyorlar tv karşısına götürüyorlar kızımda izliyor kızdığım zaman laf söylüyorlar
Deletedmom136 Nasıl anladınız mutlu olduğunu? Evet otizme de sebep olur, gelişim geriliği de yapar, aptallaştırır da hele ki 3 aylık bebeğe zerre faydası yok. Bebeğinizi mutlu edecek başka bişey bulsanız iyi olur
Mevaaa_ Televizyon izleyerek otizm olmaz. Bu konu benim de aklıma takılmıştı biraz araştırmıştım Otizm doğuştan oluşan bi hastalik tv veya telefonla otizm olmaz ama çok izlerlerse otistik hareketler sergileyebilirler. Benim kızım 4bucuk aylık bazen çok zorlanıyorum parça parça olacak şekilde günde en fazla 10 dakikaya kadar izletebiliyorum arada. Bi sıkıntı olacağını sanmıyorum.