hhhhhhhhh benim kızım şuan 15 aylık benim dayımın oğlu da hep yüz üstü uyumuş bebekliğinde. İlk zamanlar evet çok korkuyordum ama napayim başka türlü imkanı yok uyumuyordu kundak asla yaptırmazdı zorla yapsam bile ne yapar eder o kundakta kendini kurtariyordu ya da mosmor olana kadar ağlıyordu dayım ilk zamanlar kızımı görmeye gelirken zamanında yengemin kullandığı emzirme yastığını getirdi birazdan bulup fotoğrafını atarım bir süre emzirme yastiginda uyudu gündüzleri geceleri de dümdüz gergin çarşaf seriyordum yatağına reflu yatağınıda beşiğine koyuyordum eğimli olsun diye sonra Allahım sana emanet diyip yatıyordum başka seçeneğim yoktu çünkü