burcu0302 Emzirmeyi sonlandırıp formül süte geçiyoruz hiç biberon kullanmadık daha. Akıtma yapmayan, gaz yapmayan, emerken emzik kısmında içe çökme yapmayan biberon önerilerinizi bekliyorum.🍼
Prenses_annesi04 burcu0302 hiç kullanmadiysaniz bence başlamayın normal bardakta verin sonra biberonlari bırakması falan zor oluyor bebeklerde benim kızım ne emzik ne biberon tutmadı alistrma bardağı bile almadım düşünün yani 😂çocuk sevmiyor demeki dedim hatta bı ara niyetlendim alamadım yani iyike almadım alismadi şuan herşeyi bardaktaa içer bence sizde hiç biberona dönmeyi. Büyümüş zaten
burcu0302 Bal38 Bir de s-m-l uç oluyormuş akış hızına göre L mi mantıklı acaba kızım büyük olduğu için
burcu0302 Prenses_annesi04 Benim de aklıma geldi aslında ama bardağa da alışık değil ki suluğunun ucu da emzik gibi bardakla zorlanır gibi geldi yine de düşüneceğim bunu😄
Prenses_annesi04 burcu0302 kız emin ol bardakta daha rahat içer 🤣ama ilk bardakla verdiğinde az su doldur azar azar ver boğazında kalmasın
Betulsark Belki 8-9 tane biberon denedim Aventin ustune tanımam ama bir yaşında zaten oyuzden ne alırsanız alın üç almalısınız extra ama nuk’un böyle biberon ucu gibi alıştırma bardağı var kızım artık biberon tutmuyor doğru dürüst hep onda veriyorum
burcu0302 Betulsark Biz de suluk olarak wee marka dediğiniz gibi biberon ucuna benzeyen daha köşeli olan alıştırma bardağını kullanıyoruz 2 tane var hatta onunla deneyebilirim aslında aklıma gelmemişti bu fikir teşekkürler😊
Bal38 burcu0302 evet canım bende bende l aldım ama cam almışım akılsız kafam şimdi eline vermeye korkuyom atar da kırar diye 😅 sen plastik al