Adasmom_ Hanımlar merhaba bebeğin burun delikleri boş fakat nefes alıp verirken hep hırıltılı rahat nefes alamıyor uykusunu etkiliyor.Serum fizyolojik kullananlar var mı varsa ne marka nasıl kullandınız
fatmabektas Adasmom_ benimde bebeğimin görünürde bı burun akıntısı falan yok ama oda tıkanıyor baya ben burun aspiratoru kullanıyorum otribebe memnunum da
rmysdf Hırıltı ve öksürük varsa bence hemen doktpra gidin benim bebeğimin burnuda tıkalıydı balgamı ve hırıltosı vardı ve RSV pozitif yoğun bakımda inşallah yalın zamanda yanıma gelicek sizi korkutmak istemem ama çok hızlı ilerliyor önleminizi alın