kimbumadam srgl3362 o an oraya baskı uyguladığınız için damağı beyaz görüyorsunuz bence bardaksız bakmayı deneyin😊
deyya Bazı bebekler erken dış cikarabiliyor ama bu biraz dış kistine benziyor Yani zararsizdir kendiliğinden geriler Dış çıkma sürecinde damaklarda genelde şişme sonrada patlama olur
kimbumadam srgl3362 Bardaksız bakınca yok muhtemelen çünkü bastırdığınız için beyaz onu demek istedim
kimbumadam srgl3362 bardağın şekli dolayısıyla hayır 😊 incelerseniz anlicaksınız Aynı bardakla sol tarafına sağ tarafına getirin orda da görünecektir
Mrvklc97 Bardakla bastırınca böyle beyaz oluyor bizimki de salya mızmızlık 3. Ayda başladı 7 aylık hala diş yok