nurseemom Kızlar bebeğimin yüzünde sivilcemsi küçük kızarıklıklar olustu boynuna doğru yayılmış bugün. Başına gelen varmı? Alerjik midir yoksa terlemekten hormonlardan vs olabilir mi? 40ından sonra geçiyor diyorlar ama bilemedim hiç bisey sürmedim
Esraakbal nurseemom nurseemom benim oğlumdada oluyor 4 aylık kendiliğinden geçiyor hatta beyaz yağ bezesine benzer olarakta oluyor düzenli hergün yüzünü siliyiorım ben
Zmh0311 Yüzünden öpüyorsanız öpmeyin bebek pamuğunu ıslatıp yüzünü silin alerji olsa vücudunun her yeri olurdu
nurseemom Zmh0311 karnının ön yüzünde de 2-3 tane vardı kızarıklık sıcaktan diye düşünmeye basladım evimiz baya sıcak oluyor
Cahide_deveci7 nurseemom alerji sadece vücutta kızarıklık yapmaz canım kakada da belli eder kusmalar çok olur benim bebeğim de de çok oluyordu doktorda götürmüştüm hatta oda gendılıgınden geçer demıstı ama benim ki yaz ayındaydı bıde Antalya da yaşıyoruz extra sıcak o yüzden de çok oluyordu ama isilik dağıldı sızın dedıgınız gibi sıvılce gıbı kızarık oluyordu özelliklerı kolları sonra 1 hafta demeden gecıyordu yınede ıcın rahat etmesı ıcın doktora git ama önemlı bırsey degıldır merak etme ben çok yaşadım
Zmh0311 nurseemom içinizi rahatlatmak istiyorsanız her ihtimale karşı bi doktora gösterin alerji varsa kakası da sıkıntılı olur kan gelebilir
nurseemom Zmh0311 ay çok şükür öyle birseyimiz yok. Sadece isilik tarzında kızarıklıklar var. Acık havada gezdirirken azalıp geçiyor evde emzirirken vs dahada kızarıyor artıyor anlamıs değilim
Zmh0311 nurseemom o zaman içiniz rahat olsun isilik olmuştur benim bebeğimde aşı olduğu için 3 gün yıkamadım küçük kırmızı kabarcıklar oldu yıkayınca geçti