Merhabalar 2 ay 23 günlük dünyalar tatlısı bi oğlum var 🥰
Bu zamana kadar stabil 800 gr aldı her ay. Doktor hiçbir sorun olmadığını, sütümün ona yettiğini söyledi. Ama bebeğim son 1 haftadır artık kusmuyor, fazlasını çıkarma olayı artık olmuyor yani çok çok nadir. 4 gündür kakasını yapmıyor. Geceleri emerken çok uyumaya başladı, ilk 5-6 dk aktif, sonrasında uyuklayarak emiyor. 3100 kg doğdu, şu anda muhtemelen 5kg civarı. Sizce doyuyor mudur?