mematiii Eslem46 vallaha ben en çok 2. Ayda ateş huysuzluk yaşadım onun harici 6. Ay aşısını oldu kızım yeni bir sorun yaşamadık
butterflyy_ Eslem46 geçen hafta yaptık 2. Ay aşısını dozları imiş 2. Ay da zorlanırsınız dediler ben 2 de değil 4 ye huzursuzluk yaşadım arkadaş yanlış yazmış sanırım 2 bacaktan vurulduk aşı
_tuuggcce_ 2 bacaktan yapılıyor. Hafif ateş yaptı ve 3-4 gün boyunca huzursuzdu. Bebeğimin uyuma saati değişti, zaten kucak isteyen bir bebekti daha fazla istedi, sürekli memede olmak isteme. 3-4 gün sonra kendi kendine düzeldi