HasretHanim yok yok önemli olan kardesli değil sağlıklı büyümesi 🤭 tabiki herkes aynı düşünmek zorunda degil ama ben aşırı zorlandim zorlaniyorum suan 3,5 yaşına geldi ve beni aşırı zorluyor hic bir sekilde memnun edemiyoruz ergen gibi cevap veriyor bütün gün gelin kaynana gibi laf sokuyoruz birbirimize bundan bi tane daha kaldiramam ben😂
Şaka olarak oğlum sana kardeş yapalım mı diyorum sen bana baktın da sanki küçücük bebeğe nasil bakacan diyor sanki birseyini eksik ettik pasamin🤭😂