Merhaba kızlar biraz sohbet olsun diye açtım aslında başlığı böyle bisey varmi yokmu bilmem de merak ettim açıkçası gerçekten doğrumu diye ilk gebeligimde kizim varmış aslında ama bize hep bu erkek pipisi var dediler ultrason bile gösterdiler ama gel horki hep kiz hissim vardı ben kiz annesiyim diye dolaniyordum ortalıkta kayinvalidem bana kizim senin alt dudağın aşağı sarkmış seninki kiz dedi bide bana makas ve tarak sayısı yapmışlardı hep gidip gidip makara oturuyordum yani erkek demekmiş 7. Aya kadar hep erkek olan bebisim meğer kızmış çok tatlı güzeller güzeli bir prensesim var 7. Ayında tekrar gebeyim ve merak ediyorum cinsiyeti tabiki önceliğimiz sağlıkla gelmesi rabbimin izniyle sizedw bu sekil yorum yapanlar olduğu acaba 2 hamileligimde de asla öğütme kusma yaşamadım sadece sol kasikta batma yaşadım gogus hassasiyeti birde uyku hali onun dışında rahat geçiyor sizlerde durumlar nasil