Bebeğim 3 aylık olucak hiç bi emziği almadı aventii denemek istiyorum inşallah tutar benim bebeğim gibi hiç bi emziği kabul etmeyip aventi tutan oldu mu kabus gibi geçiyor günlerim bebeğim illa uyuyacak yada kucakta olacak hiç bi şekilde uyanık beşikte kalmıyor ağlayıp duruyor alana kadar