Kızım 4 buçuk aylık birden balgamlı öksürük başladı doktora götürdüm şuan ciğerlerine inmemiş bişi yok yine kontrol et dedi bebek herhan kötü olabilir dedi ilac vermedi sürekli emzir dedi ama kabul etmiyor oksurdugunden dolayı ayakta dolaşa dolaşa emziriyorum ağlıyor durmadan o böyleyken bende çok kötü hissediyorum daha önceden 40 çıkmadan yoğun bakıma yatırmıştik ondan dolayı çok korkuyorum bişi olmasından canımdan can gidiyor 😔