seymaaa61 eşim erkek kuaförü sabah 9 da açar dükkanı gece 10 ya da 10:30 kapatır dükkanı,dükkanımız evimizle karşı karşıya bu arada o konuda çok şanslıyım🤭 adam akşama kadar ayakta,eve gelince hemen alır kızımı yatana kadar ilgilenir sağolsun kızım 8 buçuk aylık zaten baba diyip duruyor aşık babasına💟 besler uyutur oynar,8 sene bekledik biz yavrumu, çok iyi bir babadır,pazar günü bütün gün bakar,her zaman söylerim biz babamızdan görmedik ama sen hep ilgilen kızımla ileride içinde baba eksikliği olmasın bizim gibi derim.. evlat için baba ilgisi çok önemli. Rabbim başımızdan eksik etmesin🤲