aaayazgc Kizlar böyle istedihi bişey olmasın sinirlendim yada.meme istediğin de vermiyim kendini pat diye yere atiyo kafasini ordan oraya vuruyo bu niye böyle acaba çocuğu böyle olan var mı gecer mi bu huyu
Birkizannesi123 aaayazgc şuan 26 aylık 2 yaştan sonra dahada şiddetlendi yüzüne falan vuruyor elleriyle kendini yere atma uzun zamandır vardı kafasını yere vurma vs
Mlk16 aaayazgc 21 aylık kafasını vurmuyor ama kendini yere atıveriyor sinirlenince istediği bişey olmayınca.
kuzeyanne_ aaayazgc oğlum 18 aylık canım istedigini alamasın veya sinirlendiğinde kendini yerlere atıyor aşırı ağlamaya başlıyor.Kafasini duvarlara vuruyor.Hatta bazen gelip eliylwbana vurmaya çalışıyor.17 aylıkken başladı hala devam ediyor.7 aylıktan hamileyim inan gücüm kalmadı çok yoruldum
gulyabani aaayazgc kızım da 17 aylık oda kendini yere atıp düştüm diyo , elini bilerek masaya vurup acıdı diye öptürüyo😂 sinirlenince yere kafasını vuruyo aklım çıkıyo 😳
aaayazgc Birkizannesi123 karakteriyle mi ilgilidir yoksa çizgi film çok izletmek zorunda kalıyorum durmuyo onla mi alakalidir
Bebegimuyumuyorr aaayazgc Benimkide böyle yerlere atıyor bunu araştırdım 2 yaş sendromuna erken girmişiz
ikiprensannesi12 aaayazgc 30aylık olacak oğlum o öyle yapıyor sınır oluyorum kafanı nıye yere vuruyorsun dıyorum yıne vuruyor dedıgım dedık bı çocuk ozellıkle şu bi kaç gündür kardesıne saldrmaya başladı
Aslananne1 aaayazgc 19 aylık istediği bisi olmasın kendini yerlere atıyor eline ne geçsin fırlatıyor kapılara vuruyor bağırıyor çağırıyor saçımı çekmeye çalışıyor bazen 😅 bunlar küçük ergen ya😍