gizarem Arkadaşlar bebeğim son 3,4 gündür gündüzleri arkamdan ağlıyor bulunduğu odadan çıkayım ağliyor kucaktan iniyor ağlıyor gece de çok sık kalkıyor ve bu sefer bas bas bağırarak ağliyor özelikle gece ağlamasının sebebi ne olabilir
Hshsjshs gizarem ahhh bi bilsem ne olabilir 25 aylik kizim ayniii anlatyiginiz gibi 1yasindan beri bu sorunla mucadele ediyorum hicc düzepmiyo hic biseyin duzeni yok hala devamli kucak istiyo yanindan ayrildimmi ciglik kiyamet agliyo susmuyo gece desen haftanin 3gunu cigirarak kalkiyo bnde tukendim artik insallahh gecer bian once
gizarem @Hshsjshs inşallah gerçekten zor durum bebeğim birde gece kalkıp oturuyor sizin de öyle mi dün gece 1,30 başladık 3.30 a kadar her beşiğe yatırmam da kalktı
Hshsjshs gizarem ohhoo hooo dün gece 2de bi uyandi sabah 6da geri uyudu oturdu oynadi nezaman düzene gircez biz yarabbi ya