Kızlar bebeğim sol göğsümü hiç emmedi neredeyse doğduğundan beri sağ tarafa alıştı sağ göğsüm 85 sol göğsüm resmen 75 te kaldı boyut olarak 🫠 aşırı rahatsız ediyor bu durum beni ya sütyen falan takınca da kayıyor hep bi taraf küçük olduğu için şimdi de ona vermeye çalışıyorum ama hiç orayı tutmuyor bu göğsüm bu şekilde mi kalacak hep ya aynaya bile bakmak istemiyorum aradaki fark baya çünkü yok mu şunun bi çözümü falan 😭