Kızlar sizce emzirme ile veya çocukla alakalı olan bir durum mu belden doğum yaptım sadece belden uyuşturumalı herkes bu durumun çok ağrılı olduğunu söylüyor öyle şu an yaşıyorum sağ ayağım aşırı ağırıyor bel kısmım zaten çok kötü özellikle bugün sol kolum ve sağa kolum sürekli ağrıyordu canım sırt ağrısı bunların hepsi mevcut parmaklarıma kadar vuruyıe el parmaklarımın uçları bile ağrıyor sebep nedir yaşayan var mı daha yaşım 23