Yavrusuu benim ayak bileğim burkulma sonrası 1.5 sene devamlı ağrıdı yürüyünce 5 dk sonra ağrıdan şişiyordu doktor öne arkaya giden çapraz bağlar zedelenmiş çok ayakta durma yürüme vs dedi fizik tedavi için de ağrıların 10 üzerinden 8 e düşer rahatlar dedi sonra arkadaşımın el bileği sıkıntılıydı fizik tedavi işe yaradı mı dedim hacamat iyi geldi dedi öncesi de eşimin akrabalarından biri hacamat yapıyor eğitimlerini vs almış hatta eğitimlerini veriyor hacamat önerdi gittim yaptırdım 5 senedir ayağımda çok şükür bir problem yok düzeldi sülükte yaptı ayağıma tekrar yaptırıcam