Mlkmstf güvenmek baya zor her ateş ölçere maalesef ama uyurken koltuk altı ile bebeğim uyanıyor zaten zor bela uyutuyorum çok az uyuyor o yüzden temassız aldık o da Allah’tan ben kullanınca anladım yanlış olduğunu 39.6 ateşimi 37 ölçtü omron olan bozuldu sandım acile gidince öğrendim omronun doğru ölçtüğünü