Mirayakt Merhaba anneler, bebeğinize hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Tavsiye edebileceğiniz bi marka var mıdır? Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.. 💖
theblackvirgo Mirayakt 8 aylık şuan ilk aptamil de hep kustu sma gectik aşırı iyi geldi sonra sıkıldı sanırım içmek istemedi hipp mama ve golden goat gectik en son dönüp dolaşıp yine aptamile geldik 2 kere içiyor 3 istemiyor bizde anlamadik
sagopakajmerap Mirayakt doğduğundan beri aptamil içiyor. 18 aylık şu an. Bi ara hipotez kaşık mama denedim kustu