Bebeğinm 3 ay 15 günlük ve 1 haftadır meme içmek ıstemıyor . Koluma yatırınca bıle aglamaya baslıyor meme verıcemı hıssedıyor . Çıglık ata ata aglıyor. Gazdan degıl bence. Gazı çıkarttırdıktan sonra
emzırmeye calısıyroum. Meme ıcmeyınce bıberon vereyım dedım onu da ıstemıyor yutmuyor aglıyor cıldırıyor . Ben de cıldırıyorum sacımı başımı yolasım var artık. Bunu yşayan var mı varsa nasıl cozuyorsunuz. Ayakta emzırme karanlıkta ıçemzırme bunlar hıc bırı sökmüyor bızımkıne 😭😭😭