Allah imm sabır versin çok çok zor bir durum gerçekten. Ben de çok duydum bu tarz olaylar. Bebeğim yanımda uyumayı çok seviyor ben de ona sarılıp uyumayı o kadar istiyorum ki ama asla daha cesaret edemedim. Geceleri emzirmek için uyandığımda da mutlaka oturuyorum gözlerimi vs ovuşturuyorum kendime gelmek için. Rabbim kimseye yaşatmasin