Dün gece yarısı bileğimde hafif bir kaşıntı oldu sabaha karşı uykum kaçtı o sıra farkettim yatmadan önce kızımı yıkamıştık kucağımda yıkıyordum kızımı duruladım bende havluya sarındım çıktım kızımı giydirdim hemen mama yapıp uyuttum derken normalde bende duşa giricektim tekrar girmemişim çok uykusuzdum kafam gitmiş yeni pijamalarımı falan giyip oturdum gece yarısı aklıma geldi duşa girmediğim herhalde tam durulanmadım diye düşündüm gündüz hiç kaşıntım yoktu şimdi akşamüstü acaba uyuz mu oldum diye internetten araştırdım biraz çocuğum ilk doğduğu zamandan beri özellikle çok korkuyorum daha çok dikkat ediyorum şimdi yine duşa girdim falan kaşınmaya başladım ya psikolojik olarak araştırdım okudum diye kaşınıyorum diye düşündüm ama bilmiyorum düşündükçe daha çok kaşınıyorum sanki kafamdanda çıkmıyor daha öncede burda bir yazı okumuştum huylanmıştım sonra geçmişti yarın doktora gitsem mi testle falan anlaşılır mı ne yapmam lazım bilemedim bu hastalığı geçirenler bilenler yardımcı olabilir mi? lütfen