Kuzum ben de aynı markayı kullanıyorum. Doktor önerisiyle aldığım bir marka. Arkasında kaç ölçek koyman gerektiği yazıyor ama kısaca şöyle anlatayım. Diyelim ki bebeğime 90 cc mama vereceğim. Kaynatıp ılıklaştırılmış suyumu önce biberona koyuyorum biberonda suyu 90 yazan kısmın hafif altında bırakıyorum ardından 3 ölçek silme mama koyuyorum. Tepeleme şeklinde koyma mutlaka silme olsun. Ardından dairesel hareketler yaparak biberonu sallıyorum ki gaz oluşturmasın ve hazır