Dilararden benim evimde o şekilde oluyor , sizin eviniz daha çabuk ısınıyor daha sıcak demek ki . Bensıfır kol zıbın üzerine pijama altı giydiririm dizleri üşümesin diye , üstüne de uyku tulumu . Çıkarıp bez değiştirdiğim zaman çocuğum gayet normal sıcaklıkta . Yanmıyor hani 😂