Ya annelerim , artık o kadar yoruldum kiii,ne doğru düzgün uyur , çok uyumuyor bari saatinde uyusa,saatlerce ayağımda sallıyorum perişan oluyoruz hem ben hem o,yeme içme konusuna değinmiyorum bile , doğdu doğalı beni reddetti mamayı sevmedi , sütü de bıraktı artık, çıldıracam,belki bu da böyle bi süreç dedim ama yok gecmiyor aylardır ne çektiğimi bi ben bilirim , napcam hiç bilmiyorum uyku neyse ne de ,yemeyince ben çok kötü oluyorum , öyle normal yememe değil bakın abartmıyorum akşama kadar lokmayı geçtim sıvı bişey bile degdirdigi yok ağzına ,şey diyecekler olacaktır belki kan değerlerine vitaminlerine falan bakıttınız mı diye ,hepsine gittim ,şükür bi problem yok ve bide iştahsız diye ayrıca gittim ona da şurup yazmışlardı oda fayda etmedi ,bilmiyorum kalakaldım yardım edin nasıl yapayım varmı kesin öneriniz