elisa2705 dokuz aylıkken yapılırsa yaptırılıyor ben yaptırmadım çapa da bir profesöre danıştım bunu eğer bebeğin evde diğer çocuklarla teması yoksa onikinci ayda yaptırırsın karma aşısını dedi bizde evdeyiz zaten çevremizde bebek çocukta yok surda kalmıs yasına bir buçuk ay zaten