Ya benim doğumdan sonra çok saçım dökülüyor diye sağlık ocağına tam kan verdim ara ara baş dönmesi de oluyordu ordaki sonuçta demir (serum) 32 çıktı
Demir bağlama kapasitesi tdbk 333
Ferritin 19
B12 251 çıktı
Bana benexol yazmıştı bide oroferon vermişti tabi o ara çocuk hastalandı ameliyat falan derken hiç kullanmadım ve bu 3 4 gündür yoğun bir baş dönmesi yaşıyorum sağa sola bakarken eğilip kalkarken dünyam dönüyor resmen sersem gibi.
Çevremdekiler değerlerin çokta yüksek değil belki iyice düştüyse ondan kaynaklı olur dediler bu arada kulak enfeksiyonu çıktı acile gitmiştim antibiyotik verdi doktor ilgili değildi enfeksiyondan da olabilir dedi geçiştirdi şimdi sorum şu bu değerler nasıl iyi mi bu kadar yoğun baş dönmesi yapar mı dün gece çarpıntı gibi birşey de oldu sırtım boynum tutulmuş gibi ağrıyordu sabah sanki hiç uyumamış gibi kalkıyorum normal mi