EfBiCo ne zaman memeden kesersen o zaman o kadar rahat edeceksin ki .. ne gecem vardı ne gündüzüm 10 aya kadar neler çektim neler neyseki kendisi bıraktı memeyi . Artık geceleri gündüzleri uykunun ne olduğunu tekrardan yaşamaya başladım .. o kadar rahatım kiii .. ablam demişti 6 aydan sonra kes rahat edeceksin iyice sencil olmuş bu falan ben kıyıp kesememiştim devam etseydi 1,5 yaşına kadar emzirmek istiyordum neyse ki kendisi bıraktı inanılmaz rahatım 🤗üstüne geceleri o uyuyor ben uyuyamıyorum :))